Propuneri pentru reducerea birocraţiei

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Propuneri pentru reducerea birocraţiei

Economie 06 Martie 2010 / 00:00 340 accesări

Reprezentanţii Consiliului Naţional pentru IMM-uri propun ca angajatorii să poată depune doar o singură declaraţie privind evidenţa salariaţilor şi a contribuţiilor la fondurile de asigurări sociale, în prezent aceştia fiind obligaţi să întocmească nouă astfel de documente. În acest sens, reprezentanţii întreprinzătorilor propun reglementarea unei proceduri unice pentru toate obligaţiile declarative ale angajatorilor, precum şi stabilirea unui singur formular pentru toate obligaţiile declarative ale angajatorilor. De asemenea, se doreşte înfiinţarea unui Birou Unic, care să funcţioneze în cadrul administraţiilor finanţelor publice judeţene, astfel încât angajatorii să poată într-un singur loc să obţină toate informaţiile şi să-şi îndeplinească obligaţiile declarative. „Aceste măsuri ar ajuta IMM-urile să facă economii şi ar reduce birocraţia”, a spus preşedintele Consiliului Naţional pentru IMM-uri, Ovidiu Nicolescu.

Taguri articol


12