În 7 iunie ar fi trebuit, conform ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), să se schimbe numărul de telefon pentru consumatori. Acest ordin a fost abrogat. Potrivit ANPC, „cu ocazia abrogării, aducem la cunoştinţă atât agenţilor economici, cât şi ...
Două treimi dintre consumatorii români nu au încredere că justiţia le poate apăra drepturile, dar, potrivit campaniei “E dreptul tău. Acţionează”, derulată în România în 2012, tot mai mulţi cetăţeni îşi cunosc drepturile. Conform comisarului european Neven Mimica, aflat în vizită în ...
Tot mai mulţi părinţi decid să se alăture demersului juridic iniţiat de patru persoane împotriva angajatelor Centrului de educaţie şi dezvoltare timpurie “Micul Regat”, acuzate că i-au maltratat şi i-au umilit pe copilaşii lăsaţi în grija lor. Ieri dimineaţă, alte şapte familii revoltate ...
Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au retras de pe piaţă, în urma mai multor controale care s-au desfăşurat pe durata a două zile, aproape 200.000 de litri de apă minerală, în condiţiile în care aceasta nu era etichetată corespunzător, a anunţat, ieri ...
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) va schimba, începând cu data de 7 iunie, numărul de telefon destinat consumatorilor, a anunţat, ieri, Marius Dunca, preşedintele ANPC. Acesta a declarat, într-o conferinţă de presă, că, începând cu data de 7 iunie, numărul destinat ...
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) va schimba, începând din 7 iunie, numărul de telefon destinat consumatorilor. Preşedintele ANPC, Marius Dunca, a anunţat, astăzi, că numărul destinat consumatorilor va fi 021.9414 şi "pentru o perioadă" va putea fi apelat gratuit. Motivul ...
Echipa de control a Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Constanţa a depistat la una dintre unităţile verificate zilele trecute, nespecificându-se numele agentului comercial, 371 recipienţi de apă a câte şase litri (2.226 litri), „Apă naturală de izvor oligominerală ...
Poliţiştii bucureşteni de la Serviciul de Investigare a Fraudelor au făcut, ieri, verificări la trei magazine dintr-o reţea de hipermarketuri din Sectorul 3, unde ar fi la vânzare apă minerală neînregistrată. Anchetatorii au verificat, împreună cu inspectorii Oficiului pentru Protecţia Consumatorilor şi ...
Autoritatea italiană pentru controlul concurenţei şi al pieţei a lansat o anchetă privind posibila folosire de practici comerciale incorecte de către site-ul american de consiliere turistică TripAdvisor. Prin această anchetă se doreşte să se verifice dacă firma adoptă măsurile adecvate pentru a preveni ...
Magazinele de cartier, sau „non-stop-urile“, cum le zice toată lumea, sunt o componentă esenţială a economiei autohtone. Cele care au supravieţuit hypermarketizării, nu multe la număr, au o contribuţie semnificativă în indicatorul consumului intern anunţat trimestrial de Institutul Naţional de ...
Agenţii economici de pe litoral sunt verificaţi în perioada 15 - 31 mai, la iniţiativa preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Marius Dunca, de către comisari ai Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Constanţa, cu scopul de a preveni şi combate ...
Au fost şi turişti nemulţumiţi în minivacanţa de 1 Mai, aşa că unii au pus mâna pe telefon şi au sunat la Protecţia Consumatorilor. Dacă unele reclamaţii s-au dovedit a fi întemeiate, altele, însă, nu, potrivit Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Constanţa. În intervalul ...
Luni, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Marius Dunca, a anunţat că, în urma unei sesizări venite din partea "unui consumator", inspectorii au descoperit că un lanţ de magazine avea la vânzare apă minerală provenită din izvorul F4 Roşu, care nu se află pe lista ...
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a depistat pe piaţă haine pentru copii care aveau poliester sau poliamidă în locul bumbacului trecut pe etichetă, acestea fiind oprite de la comercializare până la remedierea neconformităţilor. ANPC a desfăşurat, în perioada 7 - 11 aprilie, o ...
Apa minerală care a fost retrasă de pe piaţă după controalele ANPC nu prezintă probleme de calitate, motivul retragerii fiind etichetarea greşită, responsabil pentru acest proces fiind producătorul, care va remedia neconcordanţele. Retailerul arată că apa minerala este furnizată de unul dintre primii trei ...
Aproape 150.000 de litri de apă minerală au fost retraşi de pe piaţă după controale ale Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), în cursul cărora inspectorii au constatat că un lanţ de magazine comercializează apă minerală îmbuteliată dintr-un izvor care nu se află pe lista ...