Campionul olimpic sud-coreean Park Tae-hwan a devenit protagonistul unor campanii publicitare în valoare totală de aproximativ 96 de milioane de dolari, după ce a cîştigat prima medalie de aur la înot pentru ţara sa. Park Tae-hwan a semnat acorduri publicitare importante înainte de startul Jocurilor Olimpice, după ce a bătut recordul naţional, el reuşind să obţină, în a doua zi a Jocurilor Olimpice, şi aurul olimpic în proba de 400 m liber. Coreea de Sud, gazdă a Jocurilor Olimpice de vară în 1988, a avut mai mulţi campioni olimpici, însă Park, în vîrstă de 18 ani, a devenit foarte popular, fiind primul sud-coreean care se numără printre cei mai buni sportivi în cadrul competiţiei de înot dominată, în general, de americani şi australieni. Cele două companii care au încheiat contracte de publicitate cu Park, înaintea Jocurilor Olimpice de la Beijing, au fost SK Telecom şi cea mai mare bancă coreeană, Kookmin Bank. “Impactul campaniei nostre, care îl are ca protaginist pe Park, a crescut de zece ori”, a declarat Kim Jin-young, purtător de cuvînt al Kookmin Bank. Cele două companii au lansat deja campaniile de publicitate cu Park, care rulează peste tot în Coreea de Sud de la debutul întrecerilor de la Beijing. Împreună, investiţiile în cele două campanii au fost evaluate la aproximativ 100 de miliarde de yeni, adică 96 de milioane de dolari. Potrivit presei locale, Park va primi circa 600.000 de dolari, premii în bani, de la guvernul coreean şi de la sponsori pentru cele două medalii ale sale, una de aur la 400 m liber şi una de argint la proba de 200 m liber din cadrul Jocurilor Olimpice de la Beijing.