În planul de reabilitare a imaginii staţiunilor din sudul litoralului, administraţia publică de la Mangalia a demarat şi o campanie de promovare a obiectivelor turistice care fac parte din patrimoniul istoric al localităţii. Primarul Cristian Radu spune că Primăria a efectuat deja un inventar al tuturor obiectivelor care pot fi destinate turismului, hotărând să le introducă într-un circuit turistic al zonei. În acest sens, a fost elaborat un proiect de înfiinţare a două puncte de informare turistică, în Portul Turistic din Mangalia şi în staţiunea Jupiter, prin intermediul cărora vor fi promovate punctele de interes local: cetatea Callatis, geamia Esmahan Sultan, Herghelia, Muzeul de Arheologie, peştera „La Movile”, rezervaţia naturală „Obanul Mare” sau situl arheologic de la hotel President. Primarul consideră că punctul de informare este util unui turism de calitate: „Orice turist trebuie să aibă cât mai la îndemână informaţiile de bază privind locul pe care-l vizitează sau pe care l-a ales pentru a-şi petrece concediul. Panourile, pliantele, afişele şi informaţiile oferite de la recepţii trebuie secondate de această modalitate comodă şi modernă de informare. Un turist bine informat îşi va putea anima vacanţa, va beneficia de un sejur plăcut şi va rămâne cu multe amintiri de la diversele evenimente din sudul litoralului la care a participat sau de la obiectivele turistice pe care le-a vizitat”, a spus edilul. El a spus că valoarea investiţiei este de 500.000 de lei.