Eforturile de celebrare a Zilei Naţionale a Rusiei, din 12 iunie, s-au concretizat cu o iniţiativă neobişnuită. La Magazinul Universal Central din Moscova s-au pus în vânzare tricouri moderne, cu imprimeuri care îl redau pe preşedintele Vladimir Putin în 15 imagini diferite, bineînţeles, de inspiraţie patriotică. Colecţia de îmbrăcăminte cu imaginea lui Putin este comercializată doar în decurs de trei zile, până astăzi, 13 iunie.
Dintre tricouri, două au atras atenţia presei moscovite: unul în care Putin apare în uniformă militară, cu sloganul ”Omul cel mai politicos” - aşa cum erau numiţi militarii în uniforme de camuflaj fără semne de identificare, în primăvară, în Crimeea, înainte de anexare, şi care s-a dovedit în final că erau militari ruşi -, şi altul în care preşedintele rus, la bustul gol, stă pe cal, sub inscripţia ”Not Gonna Get Us”, după denumirea unei piese celebre a grupului t.A.T.u. Tricourile au fost realizate de brandul Anyavanya, devenit celebru în Rusia după lansarea colecţiei sale vestimentare ”33 de ţari”, cu imaginea diferiţilor împăraţi ruşi. Printre evenimentele care i-au inspirat pe autori, Ivan Erşov, unul dintre fondatorii brandului, menţionează triumful echipei Rusiei la Jocurile Olimpice de Iarnă de la Soci şi la Jocurile Paralimpice, ”reunificarea” Crimeei cu Rusia şi victoria Rusiei la Campionatul Mondial de Hochei.