În urma ploilor de aseară, la dispeceratul societăţii RAJA Constanţa au apelat 72 de abonaţi din zona Far (b-dul 1 Mai, str. Frigului), zona centrală (str. Republicii, aproape de cinematograf), Faleză Nord (str. Ion Raţiu), Km 4 (Ana Ipătescu), Poarta 6 (str. Brizei), Palas (I.C. Brătianu), zona Peninsulară (Str. Doina şi Calatis) şi zona Coiciu (str. Baba Novac şi Poporului). În aceste zone, din cauza debitului mare al apelor pluviale, în unele locuri, apa a ajuns şi la peste 50 de centimetri înălţime. Purtătorul de cuvânt al RAJA, Irina Oprea, a explicat că, din cauza volumului mare de precipitaţii căzute într-un timp scurt, presiunea apelor ajunse în sistemul de canalizare a ridicat la propriu capacele de canalizare de la nivelul căminelor de preluare. „Cele mai multe intervenţii au vizat deblocarea grătarelor pluviale stradale din zonele amintite de diverse mizerii şi resturi menajere, antrenate de apele pluviale”, spune Oprea.
• PREGĂTIRI • La nivelul SC RAJA s-a activat Comandamentul pentru situaţii de urgenţă, care are în componenţă atât membrii consiliului director, cât şi şefii tuturor secţiilor. Pentru buna funcţionare a sistemului de alimentare cu apă şi canalizare, societatea a constituit 52 de echipe de intervenţie dotate cu toate utilajele necesare. „Asigurăm toţi abonaţii că RAJA va depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemului sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că se va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei”, a mai spus purtătorul de cuvânt. RAJA a făcut apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.66.44.44.