Pentru perioada 10 - 12 februarie 2010, la nivelul SC RAJA SA s-a constituit Comandamentul pentru asigurarea intervenţiilor operative, comandament care are în componenţă atât membrii consiliului director, cât şi şefii tuturor secţiilor. În cadrul comandamentului au fost constituite echipe specializate de intervenţie dotate cu toate utilajele necesare. În cursul zilei de ieri, în urma ploilor şi a topirii zăpezilor, la dispeceratul societăţii s-au primit peste 20 de reclamaţii venite de la diferiţi abonaţi din municipiul Constanţa. Sesizările au venit din cartierul Palas (str. Munţii Tartra), zona Gară (Pasaj) şi b-dul Alexandru Lăpuşneanu. Cele mai multe intervenţii au vizat deblocarea grătarelor pluviale, din zonele amintite mai sus, de diverse mizerii şi resturi menajere, antrenate de apele pluviale în căminele de canalizare. Reprezentanţii RAJA au răspuns cu promptitudine la toate solicitările primite. „Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.66.44.44”, a declarat purtătorul de cuvânt al RAJA, Irina Oprea.