Companiile care realizează lucrările de reabilitare a unei părţi din tronsonul de cale ferată Bucureşti - Constanţa au oprit lucrul din cauza faptului că nu au fost plătite de CFR SA. Constructorul secţiilor Bucureşti Nord - Băneasa şi Feteşti - Constanţa (grupul de asociaţi Swietelsky - Wiebe - Takenaka) a întrerupt marţi lucrările, deoarece din suma de 60 milioane de euro, pe care trebuia să o primească pentru lucrări, CFR a plătit doar şase milioane de euro. Potrivit reprezentanţilor consorţiului, pe o parte a tronsonului, între Anghel Saligny şi Mircea Vodă, se circulă pe un singur fir. Contractul încheiat cu consorţiul condus de Swietelsky are o valoare totală de 184 milioane euro, fiind finanţat din fonduri ale Băncii Japoneze de Cooperare Internaţională (JBIC) şi vizează reabilitarea unei părţi a tronsonului de cale ferată Bucureşti - Constanţa de pe Coridorul IV Feroviar Pan European. De altfel, şi Astaldi, celălalt constructor care realizează lucrări de reabilitare secţiunea Bucureşti - Constanţa (sectoarele Fundulea - Lehliu şi Lehliu - Ciulniţa - Feteşti), a anunţat că CFR SA a întîrziat plăţile, dar deocamdată nu a oprit lucrările de reabilitare.