Reclamă de alcov, marca George Clooney

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Reclamă de alcov, marca George Clooney

Monden 12 Ianuarie 2013 / 00:00 381 accesări

Actorul şi regizorul George Clooney este prieten de ani de zile cu fostul fotomodel Cindy Crawford şi soţul acesteia, Rande Gerber, aceştia petrecându-şi de multe ori vacanţele împreună. Cum era şi firesc, relaţia de prietenie a dus şi la una profesională, George Clooney şi Rande Gerber, patron de baruri şi restaurante, lansând anul trecut un brand de tequila numit Casamigos. Pentru a-şi promova produsul, actorul şi regizorul american a creat şi o reclamă extrem de amuzantă ce se bazează pe relaţia sa cu Stacy Keibler şi cu cuplul Crawford-Gerber. Reclama, cu titlul „S-ar putea întâmpla”, îi arată pe George Clooney şi Cindy Crawford în pat, fiind surprinşi de soţul acesteia, care pare surprins şi nu prea. Urmează alte două variante, în care George Clooney le găseşte în pat pe Cindy Crawford şi Stacey Keibler, respectiv cei doi bărbaţi sunt surprinşi în pat de cele două femei. Scenariul reclamei îi aparţine lui George Clooney, care a şi produs-o. Cei patru tocmai şi-au încheiat vacanţa într-o staţiune din Mexic.

Simţul umorului al lui George Clooney şochează uneori. Actorul a declarat pentru revista italiană “Max” că nu a apelat la botox, dar că a încercat cu totul şi cu totul altceva, aparent mai dureros. Actorul a mărturisit că şi-a făcut lifting la testicule, aceasta fiind o tehnică foarte utilizată la Hollywood. “Nu mi-am întins ridurile de la ochi, dar mi-am întins pielea testiculelor. Acolo nu îmi place să am riduri”, a declarat George Clooney. “La Hollywood toţi fac asta, e o tehnică nouă”, a continuat acesta lăsând să se înţeleagă de ce în lumea filmului sunt des întâlnite cuplurile în care între parteneri sunt diferenţe de vârstă de decenii bune.

Taguri articol


12