O reclamă de televiziune ce promovează lansarea pe DVD, în Regatul Unit, a filmului ”Wanted”, cu Angelina Jolie, Morgan Freeman şi James McAvoy în rolurile principale, a fost interzisă de autorităţi deoarece glorifică armele de foc şi folosirea acestora. Autoritatea britanică ce reglementează mass-media a decis că această reclamă induce ideea că ”armele sînt sexy şi strălucitoare”. Producătorii de la studiourile Universal Pictures au fost informaţi că reclama nu poate fi difuzată în forma ei actuală şi că nu poate fi vizionată nici chiar de copiii cu vîrste mai mari. Autorităţile britanice au primit o plîngere din partea unui telespectator care a reclamat faptul că acest spot publicitar glorifică folosirea armelor de foc şi s-a declarat împotriva difuzării ei la posturile de televiziune din Marea Britanie, în dimineţile de duminică, la ore în care acest spot poate fi vizionat de majoritatea copiilor. Şi reclama televizată pentru acest film, care este deja certificat cu eticheta de 18+, nu a primit aprobarea de a fi difuzată la intervale orare în care poate fi vizionată de copii.
Studiourile Universal au replicat susţinînd că reclama lor nu a fost difuzată la intervale orare nepotrivite şi că aceasta nu are un conţinut nepotrivit. Reprezentanţii Universal au menţionat că şi alte filme care prezintă arme de foc şi curse de urmărire cu maşini de lux au beneficiat de reclame televizate, care le prezentau drept ”cele mai cool filme ale anului” dar, în cazul lor, nu s-au înregistrat plîngeri şi acestea nu au fost interzise. Aceeaşi reprezentanţi ai studiourilor Universal au considerat că această interdicţie a fost, de fapt, o obiecţie împotriva filmelor în care rolul principal este deţinut de o femeie şi nu ar fi, de fapt, o interdicţie bazată pe îngrijorările generate de promovarea violenţei.
Clearcast, compania britanică care aprobă reclamele pentru televiziune şi regimul lor de difuzare a declarat că telespectatorii sînt capabili să facă singuri distincţia între armele dintr-un film de ficţiune şi realitatea unei crime urbane. În septembrie 2008, afişele publicitare ale filmului au fost interzise de către autoritatea britanică de reglementarea mass-media. Filmul ”Wanted” a fost lansat în Marea Britanie în iunie 2008, a intrat direct pe locul al doilea în clasamentul încasărilor şi a vîndut bilete în valoare de peste trei milioane de lire sterline (aproximativ 3,25 milioane de euro).