Reclamaţii greu de soluţionat

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Reclamaţii greu de soluţionat

Social 16 Iulie 2011 / 00:00 456 accesări

Comisarul European pe probleme de sănătate şi politici de protecţie a consumatorilor, John Dalli, a aflat care sunt problemele pe care, în prezent, le întâmpină consumatorul din România, dar şi comisarii Protecţiei Consumatorului din ţara noastră, atunci când trebuie să rezolve unele reclamaţii. Prezent la sediul Comisiei Europene la Bruxelles, şeful Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Constantin Cerbulescu, a punctat doleanţele noastre, în lipsa armonizării legislaţiei la nivelul UE. De exemplu, el a adus în discuţie aspectele legate de drepturile pasagerilor pe transportul aerian şi dificultăţile cu care se confruntă ANPC în soluţionarea reclamaţiilor cetăţenilor, din cauză că firmele de transport aerian nu au un reprezentant legal în România. Preşedintele ANPC consideră necesară prezenţa unui reprezentant al companiilor de transport aerian pe teritoriul ţărilor unde oferă servicii. „Această soluţie va fi luată în considerare de către Comisia Europeană şi urmează să fie discutată şi cu celelalte state membre”, a declarat Cerbulescu.



12