Reclamele rotunjesc veniturile vedetelor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Reclamele rotunjesc veniturile vedetelor

Monden 15 Decembrie 2010 / 00:00 410 accesări

Reclamele în care apar vedete sunt întotdeauna mai vizibile decât cele în care apar personaje anonime. Sunt însă şi mai scumpe, în condiţiile în care onorariile plătite sunt de zeci sau chiar de sute de ori mai mari decât de obicei. În general, o vedetă primeşte câteva mii de euro pentru a apărea într-o reclamă, însă onorariile diferă în funcţie de produsul pe care îl promovează, notorietatea respectivei persoane şi amploarea colaborării.

Spre exemplu, atunci când un artist semnează un contract pentru o campanie de lungă durată, care include apariţia în mai multe spoturi, valoarea contractului pe care îl semnează poate ajunge la câteva zeci de mii de euro. „Depinde şi despre ce vedetă vorbim. În România, onorariile variază de la câteva mii de euro la 100 000 de euro. Acesta este preţul cel mai mare de care am auzit\", spune Carmen Tiderle, director de creaţie la Leo Burnett.

Vedetele internaţionale ajung însă la sume uluitoare. Recordul este deţinut de Julia Roberts, care a apărut recent într-un spot de televiziune pentru Lavazza. Pentru 30 de secunde în care nu a spus nimic, ci doar a zâmbit, actriţa a primit 1,5 milioane de dolari.

Taguri articol


12