Regulament pentru Poliţia Locală

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Cernavodă

Regulament pentru Poliţia Locală

Administrație 28 Septembrie 2011 / 00:00 724 accesări

Consiliul Local Cernavodă a adoptat un Plan de ordine şi siguranţă publică pentru Poliţia Locală. Potrivit primarului oraşului, Mariana Mircea, planul reprezintă documentul prin care este organizată activitatea Poliţiei Locale, pentru menţinerea ordinii şi siguranţei publice pe teritoriul oraşului, având ca scop principal eficientizarea acestei structuri, precum şi realizarea unei bune colaborări cu celelalte instituţii pentru prevenirea infracţiunilor şi apărarea drepturilor şi siguranţei cetăţenilor. Planul prevede dispozitivele de ordine şi siguranţă publică, misiunile şi zonele de responsabilitate, efectivele aflate la dispoziţie şi suportul logistic, instruirea efectivelor, atribuţiile, drepturile, modul de acţiune şi dotarea pe timpul serviciului a personalului Poliţiei Locale”, a spus Mariana Mircea. Planul de ordine şi siguranţă publică pentru Poliţia Locală a fost votat în unanimitate de consilierii locali. De asemenea, consilierii au mai aprobat repartizarea a trei locuinţe dintr-un imobil al Primăriei, situat pe strada Canalului. Clădirea a fost preluată anul trecut în administrarea Primăriei şi este compusă din 40 de camere sociale, tip garsonieră. La preluarea imobilului, Primăria a repartizat camerele către 28 de familii, în funcţie de numărul de membri şi starea socială şi a încheiat contracte cu aceştia pentru o chirie de 30 de lei/luna/cameră. Conform contractului, locatarii din acest imobil au obligaţia de a suporta costurile de întreţinere privind energia termică, energia electrică, apă şi diverse reparaţii.



12