Reîncărcare telefonică la toate casele de marcat din hypermarketurile Carrefour

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Reîncărcare telefonică la toate casele de marcat din hypermarketurile Carrefour

Justiție 05 Septembrie 2009 / 00:00 635 accesări

Carrefour, primul grup de distribuţie din Europa şi al doilea din lume anunţă lansarea unui nou serviciu care să completeze paleta actuală: reîncărcare electronică pentru telefoanele mobile, începînd cu 1 septembrie 2009. Este primul retailer din România care propune o soluţie integrată pe casele de marcat. Gîndindu-se la nevoile curente şi continuînd dezvoltarea ofertei de servicii destinată facilitării vieţii clienţilor săi, Carrefour lansează noul serviciu valabil în toate hypermarketurile Carrefour, la toate casele de marcat. Noul serviciu se înscrie în demersul strategic Carrefour de a oferi „totul sub acelaşi acoperiş”, cu scopul de a acorda un avantaj în plus, celor care aleg să-şi facă cumpărăturile în hypermarketurile noastre, însă nu numai. Serviciul este valabil pentru următorii furnizori de telefonie: Orange, Vodafone, Cosmote, Zapp. Valorile minime de reîncărcare electronică sînt de 4 euro pentru Orange, Vodafone, Zapp şi de 3 euro pentru Cosmote. Valorile maxime disponibile sînt de 20 euro pentru Orange, Vodafone şi de 15 euro pentru Cosmote şi Zapp. Implementarea sistemului pentru a acorda clienţilor noştri acest nou serviciu a fost posibilă prin soluţia de reîncărcare electronică Epay. Aceasta a fost implementată în toate hypermarketurile Carrefour şi permite vînzarea codurilor de reîncărcare preplătite ale tuturor operatorilor de telefonie mobilă din România direct la casa de marcat. Vînzarea codurilor de reîncărcare se face prin scanarea unui cod de bare, similar cu vînzarea oricărui alt produs, tipărirea tichetului ce conţine codul de reîncărcare efectuîndu-se după închiderea bonului fiscal, pe imprimanta casei de marcat. Serviciile Carrefour disponibile în prezent includ: casa pentru coşuri - casa specială pentru mai puţin de 10 produse; casa prioritară femei însărcinate; borna de preţ - pentru verificarea preţului produselor în magazin; torturi la comandă; retuşuri gratuite la textile, serviciu disponibil în unele magazine; cabine de probă pentru textile; livrare gratuită la domiciliu, pentru produsele voluminoase, în rază de 30 de km; banc de probe pentru verificarea calităţilor tehnice a produselor achiziţionate; servicii financiare: Card de credit Carrefour Mastercard, credite clasice; produsele Loteriei Române; TEL VERDE, linie gratuită pentru clienţii noştri, la apeluri din orice reţea, fixă sau mobilă: 0800-0800-02. În România, Carrefour operează în prezent 22 de hypermarketuri şi 24 de supermarketuri.

Taguri articol


12