Republica Moldova va avea o Federație de Promovare a Turismului, din care vor face parte asociații, ONG-uri și operatori privați din domeniul turistic, tour-operatori, transportatori și hotelieri. La conferința de constituire a Federației au participat și reprezentanți din partea României. Cu această ocazie, președintele Asociației Litoral - Delta Dunării și al Federației Asociațiilor de Promovare a Turismului din România, Corina Martin, a prezentat Filmul de promovare a stațiunii Mamaia și a declarat că o astfel de alianță între cele două părți - România și Republica Moldova - este de bun augur, mai ales că niciuna dintre cele două țări nu s-a promovat suficient până acum pe cealaltă piață. “Considerăm acest moment ca fiind esențial pentru realizarea unei alianțe strategice de promovare reciprocă, o strategie care să ducă la o colaborare strânsă între cele două părți în atingerea scopului comun, și anume creșterea numărului de turiști pe cele două destinații. Vom iniția o strategie comună la care ne dorim atragerea și susținerea autorităților publice centrale”, a declarat Martin, în cadrul conferinței de constituire a Federației. Mai mult, reprezentanții Federației Asociațiilor de Promovare a Turismului din România și cei ai Federației de Promovare a Turismului din Republica Moldova spun că strategia comună de promovare a celor două destinații pe piețele turistice proprii se va face în perioada imediat următoare. ”Ne bucurăm că reușim să constituim Federația de Promovare a Turismului din Moldova, având ca model Federația Asociațiilor de Promovare a Turismului din România și cu susținerea directă a Corinei Martin. Împreună ne propunem să atragem mai multi turiști pe fiecare dintre cele două piețe naționale”, a spus, din partea grupului de inițiatori ai Federației de Promovare a Turismului din Republica Moldova, Alex Filipski.