Vineri, 19 iunie 2009, ora 12.00, la Hotelul EMI, din localitatea Mihail Kogălniceanu, Primăria Municipiului Constanţa, în calitatea de promotor şi solicitant, va organiza evenimentul de lansare a proiectului “Administraţie Europeană”, finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional ”Dezvoltarea Capacităţii Administrative”.
În cadrul seminarului organizat cu această ocazie vor fi diseminate informaţii referitoare la: instituţia finanţatoare, obiectivul şi scopul proiectului, grupul ţintă căruia i se adresează acesta şi la cursurile ce vor fi desfăşurate.
La această întîlnire vor fi prezenţi reprezentanţii unităţilor administrativ teritoriale componente ale Zonei Metropolitane Constanţa, parteneră în proiect, reprezentanţi ai beneficiarilor proiectului şi reprezentanţi ai mass-media.
Proiectul “Administraţie Europeană” se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni, beneficiarii fiind 150 de funcţionari publici ce îşi desfăşoară activitatea în cele 14 primării ale localităţilor ce compun Zona Metropolitană Constanţa. Aceştia vor fi specializaţi în domeniile: management de proiect, achiziţii publice, resurse umane, competenţe sociale şi civice şi audit intern.
Proiectul ”Administraţie Europeană”contribuie astfel la implementarea strategiilor Primăriei Municipiului Constanţa şi ale Zonei Metropolitane Constanţa de modernizare substanţială a administraţiei publice locale.
Pentru relaţii suplimentare in legatură cu proiectul “Administraţie Europeană” vă stăm la dispoziţie la telefon: 0241/488.146, fax: 0241/708.090; email: irina.popescu@primaria-constanta.ro, persoană de contact d-na Irina Giela Popescu - manager proiect
Constanţa, iunie 2009