Retailul online a explodat, în decembrie

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Retailul online a explodat, în decembrie

Economie 29 Ianuarie 2017 / 16:03 603 accesări
eMAG a avut cu 50% mai multe comenzi, în decembrie 2016, față de aceeași lună din 2015

eMAG a avut cu 50% mai multe comenzi, în decembrie 2016, față de aceeași lună din 2015

eMAG a înregistrat cu 50% mai multe comenzi în decembrie 2016 față de aceeași perioadă a anului precedent, tendința fiind una de creștere și în ianuarie, în contextul diverselor campaniilor de reduceri. În decembrie, topul celor mai cumpărate produse la care s-au aplicat reduceri este compus din electrocasnice mari și mici, jucării și produse pentru copii și decorațiuni și produse pentru casă și grădină. Telefoanele mobile și accesoriile ocupă locul patru în clasament, urmate de cosmetice și de componente PC, periferice și laptopuri, potrivit datelor eMAG. Peste 60% dintre vizitele înregistrate de eMAG au fost de pe dispozitivele mobile, în decembrie. Per ansamblu, în 2016, 67% dintre comenzi au fost plasate de pe desktop, iar 33% - de pe dispozitivele mobile. Comenzile plasate online au marcat o creștere semnificativă, ajungând la aproape două miliarde euro.



12