Retailul prinde o alergie de primăvară

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Retailul prinde o alergie de primăvară

Economie 06 Iunie 2014 / 00:00 430 accesări

România a consemnat, în aprilie, cea mai puternică scădere a volumului vânzărilor de retail din Uniunea Europeană, faţă de martie, de 3,2%, în timp ce la nivelul celor 28 de state comunitare a fost înregistrat un avans de 0,6%. Scăderi semnificative, dar mai reduse decât România, au fost raportate de Malta, cu 2,6%, dar şi de Germania şi Portugalia, ambele cu 0,9%, a anunţat ieri biroul de statistică al Comisiei Europene, Eurostat. De cealaltă parte, cele mai mari creşteri au fost notate în Letonia (2,5%), Marea Britanie (2,1%), Estonia, Franţa şi Slovenia (1,4% fiecare). Raportat la aceeaşi lună din 2013, retailul românesc a crescut cu peste 4,5% în aprilie, la jumătate din ritmul Letoniei (10,5%), Estoniei (9,3%) sau Marii Britanii (8,4%).

Taguri articol


12