Un „înalt funcţionar” al comediei a venit, luni seară, în oraş, cu... dispoziţii clare sau, mai bine spus, pentru buna-dispoziţie a constănţenilor. Maestrul Horaţiu Mălăele s-a aflat la „butoanele” regiei spectacolului „Revizorul”, după piesa celebrului dramaturg rus Nikolai Gogol şi tot el a interpretat „temutul” personaj principal, alături de alte nume mari precum George Mihăiţă, Virginia Mirea, Valentin Teodosiu sau Bogdan Ghiţulescu. Sala Casei de Cultură a fost plină cu iubitori ai teatrului de toate vârstele, care au asistat, amuzaţi, la derularea unor momente hilare din viaţa unei mici comunităţi rurale, aflată sub teroarea unui regim totalitar în care ideologia, responsabilitatea şi libertatea de exprimare au fost convertite în corupţie, speculă şi intrigi.
Generatorul comicului de situaţie din spectacol este, practic, impostura unui oarecare hoinar falit, aflat la drum şi acompaniat de un tovarăş, care este confundat cu un înalt funcţionar trimis să facă ordine în rândul administraţiei locale. Şantajul, intimidarea, minciuna şi viciile sunt surprinse în propria lor pepinieră, înfloritoare, sub umbrela unei societăţi oligarhice de provincie, în care lipsa resurselor umane de calitate a dus către o situaţie „de criză” falsă, soldată cu o escrocherie la drumul mare. Falsul revizor, interpretat extrem de convingător de Mălăele, „cu aer de Petersburg” - după cum mărturisea chiar personajul -, a băut, a mâncat şi a dormit în casa primarului fără să plătească, a colectat bani şi bunuri şi le-a sedus pe fiica (Delia Seceleanu) şi pe soţia primarului (Virginia Mirea), lăsând în urmă, localnicilor „primitori”, vizita iminentă a adevăratului funcţionar. În jurul acestei situaţii au fost croite tipologii cu care publicul român este atât de familiar graţie lui Caragiale. Publicul a reacţionat „complice”, cu râsete şi mai ales aplauze îndelungi, în finalul spectacolului.