Înscrierile pentru Rezidenţiatul pe post şi pe loc care au loc pe 20 mai se fac la Direcţia de Sănătate Publică Judeţeană (DSPJ) Constanţa până pe 27 aprilie (inclusiv), în zilele lucrătoare, între orele 12.00-15.00. Specialiştii DSPJ informează că dosarul de înscriere trebuie să conţină o serie de documente, printre care: cerere de înscriere tip, centrul universitar şi domeniul pentru care concurează pentru cei care candidează la rezidenţiatul pe loc şi respectiv unitatea sanitară şi postul pentru care concurează pentru cei care candidează la rezidenţiatul pe post. În cerere, candidaţii vor menţiona acordul pentru folosirea numelui şi pentru afişarea rezultatului pe internet. De asemenea, se mai cer: xerocopie a buletinului de identitate sau a cărţii de identitate (paşaport); copie legalizată a diplomei de licenţă de medic (absolvenţii promoţiei 2011 pot prezenta adeverinţa privind promovarea examenului de licenţă); certificat medical privind starea de sănătate, eliberat de Ambulatoriul de specialitate nr.1 al Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa; copie legalizată după certificatul de căsătorie, etc. – pentru cei care şi-au schimbat numele; chitanţă de plată a taxei de 300 lei/participant etc. Înscrierile la rezidenţiatul pe post se vor face la DSPJ în care se află unitatea sanitară care a scos postul la concurs.