Rihanna, director de creație și imaginea Puma

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Rihanna, director de creație și imaginea Puma

Monden 18 Decembrie 2014 / 00:00 651 accesări

Când este vorba de muzică sau de modă, Rihanna este omniprezentă. Dinamismul, influența și interesul ei pentru design au atras atenția firmei germane de sport Puma. Timp de un an, cântăreața originară din Barbados va fi director de creație al colecției feminine și imaginea acestei mărci de succes.

Creată în 1948, de Rudolf Dassler, Puma Schuhfabrik (numele original al firmei) se referă la porecla din tinerețe a lui Dassler. Fondatorul Puma a contribuit și la apariția altui gigant al lumii sportive, Adidas, companie pe care a fondat-o împreună cu fratele său Adolf, în 1924. Viziunea lor, care cuprinde introducerea unei platforme în talpa pantofilor sport pentru o mai bună aderență pe pistă, a contribuit la triumful atletului afro-american Jesse Owens la Jocurile Olimpice de la Berlin din 1936, unde a câștigat patru medalii de aur. Războiul și suspiciunile de colaborare a lui Rudolf cu serviciile naziste SS au dus la scindare și la apariția a două multinaționale.

Luni, Rihanna a venit la sediul central al companiei germane, pentru a discuta cu echipa de creație. Puma menționează că Rihanna va colabora la creația și la configurarea stilurilor clasice ale firmei și la designul de noi stiluri, pentru a spori oferta mărcii. Artista se alătură unor sportivi celebri, ca atletul jamaican Usain Bolt și fotbalistul italian Mario Balotelli, care sunt ambasadori ai mărcii. Nu au fost dezvăluite datele financiare ale contractului. Se pare însă că Puma a făcut o investiție bună, având în vedere că Rihanna este o garanție pentru creșterea vânzărilor.

Taguri articol


12