Cântăreaţa Rihanna a devenit prima persoană de culoare din lume care a fost desemnată imaginea oficială a unei campanii publicitare a casei de modă Dior. Artista originară din Barbados a fost deja imaginea mai multor designeri celebri din industria modei, însă, prin această colaborare, ea şi-a adăugat numele pe lista unor femei celebre, precum Natalie Portman şi Jennifer Lawrence, care au fost desemnate imaginea oficială a casei Dior. Potrivit ”Women's Wear Daily”, cântăreaţa Rihanna va fi protagonista celei de-a patra serii de reclame din campania Secret Garden a casei Dior. Fotografiile şi videoclipurile din această campanie, realizate de Steven Klein, la Versailles, vor fi lansate în primăvară.
Rihanna și-a început cariera muzicală în 2005, iar primul ei single care a ajuns pe locul întâi în topul Billboard a fost piesa ”S.O.S.”. Cele mai recente albume ale sale sunt ”Talk That Talk” (2011) şi ”Unapologetic” (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 150 de milioane de exemplare la nivel mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu opt premii Grammy.