Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului „Litoral” (APDTL) a pregătit, pentru sezonul 2008, o campanie de promovare a destinaţiilor turistice, intitulată „Riviera românească”. Evenimentul de debut al campaniei este „Revelionul Turismului la mare” (care va avea loc pe data de 26 ianuarie, la hotel Malibu din staţiunea Mamaia). Tot în cadrul acestei campanii se înscriu şi pachetele promoţionale pe care Asociaţia „Litoral” le va anunţa pentru perioada Summit-ului Nato (2 - 4 aprilie), pentru minivacanţa de 1 Mai şi pentru programul „Litoralul pentru toţi”. La nivel local şi la nivel naţional, Asociaţia „Litoral” este creatoarea unui context cît se poate de benefic pentru dezvoltarea şi atingerea unor standarde realmente europene în domeniul turismului, încheind parteneriate între Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), patronatele hoteliere de pe litoral şi autorităţile locale. „În sensul acesta, anul 2007 a reprezentat un reper. Noi l-am declarat “Anul curăţeniei pe Litoral“ şi intenţionăm să continuăm acest trend şi în 2008. Sîntem pregătiţi, mai mult decît oricînd, să abordăm problematicile inerente din acest domeniu, cu profesionalism şi răbdare, deoarece posibilitatea de a inova şi, implicit, de a evolua, începe de la schimbarea şi adaptarea mentalităţii. Asta vrea să oferim noi turiştilor noştri: o mentalitate deschisă şi o nouă abordare a ceea ce înseamnă promovarea Litoralului românesc”, a declarat Corina Martin, preşedintele Asociaţiei „Litoral”.