România, codaşă în topul mondial al brandurilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Năstase

România, codaşă în topul mondial al brandurilor

Politică 05 August 2010 / 00:00 361 accesări

Preşedintele Consiliului Naţional al PSD, Adrian Năstase, afirmă, într-o postare pe blogul personal, că România ocupa, în 2009, locul 81 din 102 ţări în „Country Brand Index” - un top al ţărilor bazat pe brandul fiecăreia, realizat anual de firma de consultanţă de nivel mondial Future Brand. Liderul PSD consideră că autorităţile din domeniu din ţara noastră ar trebui să analizeze un astfel de top, care poate fi relevant pentru dezbaterea din România din zilele acestea pe marginea brandului de ţară. „Topul este realizat prin intermediul unui studiu online, la care participă peste 3.000 de subiecţi, cu vârste între 21 şi 65 de ani, şi care efectuează cel puţin o călătorie pe an în afara statului de origine. Topul include 102 ţări. Eu cred că a ne uita la un astfel de top este extrem de relevant pentru dezbaterea din România pentru că un astfel de top arată destul de clar ce înseamnă abordare strategică din partea statelor şi nu cosmetizări de moment”, a afirmat Năstase.

Taguri articol


12