România, de două ori mai promovată la Moscova!?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Două delegații pentru turismul românesc

România, de două ori mai promovată la Moscova!?

Turism 27 Ianuarie 2016 / 16:30 1995 accesări

Președintele FAPT, Corina Martin, a început deja să atragă simpatia rușilor și să le stârnească interesul către România, pozând cu obiecte tradiționale și publicând fotografiile pe pagina personală de Facebook (sursa foto: Facebook).

Președintele FAPT, Corina Martin, a început deja să atragă simpatia rușilor și să le stârnească interesul către România, pozând cu obiecte tradiționale și publicând fotografiile pe pagina personală de Facebook (sursa foto: Facebook).

Piața rusă de turiști este atât de importantă pentru România încât o nouă delegație de reprezentanți ai industriei pleacă la Moscova în aceste zile pentru a promova destinațiile turistice românești. După ce, marți, Federația Asociațiilor de Promovare a Turismului Românesc (FAPT), condusă de Corina Martin, a anunțat că se află la Moscova între 24 și 30 ianuarie pentru a lansa o campanie de promovare pe piața rusească, miercuri, 27 ianuarie, președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Anca Pavel-Nedea, a transmis, într-un comunicat, că în perioada 27 - 29 ianuarie va conduce o delegație oficială a României la Moscova, pentru a promova destinațiile românești în Federația Rusă. Potrivit documentului, din delegația oficială vor mai face parte reprezentanți ai Asociației Naționale a Agențiilor de Turism, agenții de turism specializate în incoming și companii hoteliere din stațiuni balneare românești. În cursul vizitei oficiale vor avea loc întrevederi cu reprezentanții Agenției Federale pentru Turism din Federația Rusă și ai Uniunii Industriei Turistice din Federația Rusă și va fi organizat un workshop găzduit de Ambasada României la Moscova, la care și-au anunțat prezența peste 100 de agenții de turism din Federația Rusă și peste 35 de reprezentanți media. În cadrul întrevederilor vor avea loc prezentări ale României ca destinație turistică, iar discuțiile se vor referi la preferinţele turiștilor ruși de vacanţă și ofertele speciale pentru ei. ”Știm că rușii sunt consumatori de pachete balneo, de wellness. Sunt interesați de o combinație de leisure pentru litoral și Delta Dunării. Sunt foarte interesați de tradiții în general, dar și de cele păstrate de lipovenii din Delta Dunării. Prin implicarea Ambasadei României la Moscova și a noastră, a Autorității, am dorit să dăm o importanță sporită promovării României ca destinație turistică pe piața rusă”, a spus Anca Pavel-Nedea. Un răspuns la întrebarea de ce promovarea României în Rusia nu a putut fi organizată într-o acțiune amplă, în care să fie implicate toate asociațiile și reprezentanții industriei hoteliere din țară, nu avem, însă așteptăm cu interes ca demersurile organizate de cele două delegații românești să aibă succes. Primele vești despre întrevederile de promovare a turismului vin din partea FAPT, care a anunțat că în cadrul discuțiilor s-a luat în calcul introducerea unei linii charter care să lege Rusia de litoralul românesc și Delta Dunării, dar și că unul din cei mai importanți tour-operatori ruși s-a arătat interesat de pachetele pentru turiștii VIP individuali, pentru hoteluri de 4 și 5 stele, în cele mai bune locații din România. ANT a anunțat că va participa în martie cu un stand la Târgul Internațional de Turism de la Moscova, iar în perioada 28 - 31 ianuarie, va promova turismul cultural, natura și tradițiile românești la Târgul de Turism de la Zürich.

Citește și:

Cum atragem turiștii ruși?

O altfel de promovare a litoralului românesc

România se promovează la Târgul de Turism de la Madrid



12