România se va promova pe piața turiștilor moldoveni, Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) anunțând că va participa la cea de-a XXI-a ediție a Expoziției internaționale specializate de turism, agrement și industrie hotelieră ”Tourism Leisure Hotels 2016”, care va avea loc la Chișinău, în perioada 7 - 10 aprilie. Manifestarea este organizată de Centrul Internațional de Expoziții “Moldexpo” SA și este susținută de Agenția Turismului a Republicii Moldova, Asociația Națională a Agențiilor de Turism din Republica Moldova și de Asociația Națională a Turismului Rural, Ecologic și Cultural din Moldova. Târgul este cel mai important eveniment internațional specializat din Republica Moldova care prezintă toate segmentele industriei turistice, inclusiv ofertele agențiilor de turism din Moldova și de peste hotare, ale companiilor aeriene, ale administrațiilor centrale și locale care au în gestiunea lor activități turistice, complexe hoteliere și balneare, companii de transport etc. România va fi prezentă la “Tourism Leisure Hotels 2016” cu un stand de 72 mp în care vor participa 22 de firme românești, care promovează stațiunile balneare, turismul de sănătate, circuite culturale, sejururi la Marea Neagră și în Delta Dunării, precum și oferte de iarnă. În stand vor fi organizate concursuri cu premii (vouchere pentru cazare și tratament) oferite de firmele românești participante în stand pe baza cărților de vizită colectate la deskul ANT. Asociația Litoral - Delta Dunării (ALDD) continuă strategia de promovare, cu accent pe Incoming, strategie care include infotripuri, acțiuni de networking și de promovare pe piețele cu potențial de atragere turiști către litoral și de pe care au fost atrase zboruri, cum ar fi: Israel, Polonia, Marea Britanie, Moldova, Rusia, Italia, Germania,Turcia, Kazakhstan. „Consider Moldova o piață strategică pentru destinațiile turistice româneşti și încă din 2012 am demarat o campanie de atragere a interesului agențiilor de turism din Moldova pentru litoralul românesc și Delta Dunării, destinații turistice aproape necunoscute colegilor din Moldova, cu câțiva ani în urmă. În ultimii doi ani, numărul turiștilor moldoveni pe litoral a crescut constant și urmărim să creștem, în continuare, circulația turistică între Moldova și România. De aceea, ne vor fi alături și colegi din alte trei Asociații de Promovare din România - Bucovina, Neamț și Prahova”, a declarat președintele ALDD, Corina Martin. În programul organizat de ALDD este cuprinsă o prezentare Mamaia - Litoralul românesc - Delta Dunării la Chișinău, în parteneriat cu ANAT Moldova și Federația de Promovare Turistică Moldova, la Hotel Jolly din Chișinău, pe 7 aprilie, de la ora 17.00. Evenimentul este organizat în principal din Taxa de Promovare a stațiunii Mamaia.