Instituţia americană Wells Fargo este cel mai valoros brand bancar din lume, fiind evaluat la 26,04 miliarde de dolari, potrivit unui top realizat de compania britanică de consultanţă Brand Finance. România este inclusă în top cu BRD, plasată pe poziţia 490 dintr-un total de 500 de instituţii, cu o valoare a brandului de 150 milioane dolari, în scădere cu 50 de milioane de dolari faţă de anul precedent, când a ocupat locul 362. În 2012, pe lângă BRD, ţara noastră a mai fost reprezentată în clasamentul realizat de Brand Finance de Banca Transilvania, al cărei brand a fost evaluat la 132 de milioane de dolari, asigurându-i băncii cu capital privat majoritar românesc locul 482. Alături de România, singurele ţări din Europa Centrală şi de Est prezente în top sunt Ungaria, cu OTP Bank, prezentă şi în România, şi Polonia, cu şase instituţii de credit. Per ansamblu, valoarea brandurilor bancare a crescut în 2013 cu 15% faţă de anul precedent. (R.N.)