România, printre cele mai accesibile ţări pentru turişti pe timp de criză

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Potrivit unui clasament Forbes

România, printre cele mai accesibile ţări pentru turişti pe timp de criză

Justiție 28 Mai 2009 / 00:00 412 accesări

România este poziţionată pe locul 11 în clasamentul Forbes, între cele mai accesibile ţări pentru turişti pe timp de criză, criteriile fiind variaţiile cursului dolarului faţă de moneda naţională şi preţul biletului de avion din SUA dus - întors în aceste ţări. Cotidianul Pravda scrie că leul românesc s-a depreciat în raport cu dolarul cu 30%, iar biletul din SUA dus - întors costă 970 de dolari. Pe primul loc se află Ungaria, unde moneda naţională, forintul, s-a devalorizat faţă de dolar cu 30%, iar preţul biletului de avion este de 593 de dolari. Pe locul doi s-a clasat Suedia, unde moneda naţională s-a depreciat cu 31% în raport cu dolarul, iar biletul de avion din SUA dus-întors este 700 de dolari. În Polonia, care se află pe locul trei, moneda naţională s-a depreciat cu 50% faţă de dolar, iar biletul dus-întors costă 740 de dolari. Pe locul patru şi cinci se află Columbia, respectiv Brazilia. În Rusia, care s-a clasat pe locul şapte, moneda naţională s-a depreciat cu 35% în raport cu dolarul, iar biletul din SUA dus întors costă 780 de dolari. Ministerul Turismului a început campania internaţională de promovare a României ca destinaţie turistică pornind de la asocierea ţării noastre, prin intermediul Eurosport, cu Turneul de Tenis de la Roland Garros. Într-un comunicat de presă al Ministerului Turismului se precizează că inserţia publicitară în pauzele turneului de tenis nu presupune niciun fel de costuri pentru Ministerul Turismului (MT) sau pentru statul român, urmînd a fi difuzată pe tot parcursul turneului, inclusiv în timpul marilor finale. Este de aşteptat ca marea finală să fie urmărită la Eurosport de cîteva sute de milioane de telespectatori. \"Romania - Land of Choice\" este sloganul campaniei de promovare internaţională a ţării noastre ca destinaţie turistică, campanie organizată de MT cu cei trei mari sportivi, Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Ministrul Turismului, Elena Udrea, împreună cu cei trei mari sportivi, vor fi prezenţi la Paris, pe 5 iunie, unde vor participa la o serie de evenimente conexe turneului de la Roland Garros, organizate de minister în centrul oraşului, inclusiv la prezentarea clipurilor video de promovare a României. Campania va continua pînă la sfîrşitul anului, cu difuzarea clipurilor de promovare a ţării noastre pe cel mai mare canal pan-european de sport şi pe cel mai mare canal internaţional de ştiri, acestea urmînd a fi selecţionate conform procedurilor naţionale în vigoare.



12