Reprezentanţii Asociaţiei Litoral - Delta Dunării au propus reprezentanţilor companiei aeriene Fly Dubai şi Ambasadei Emiratelor Arabe Unite la Bucureşti dezvoltarea unei strategii de promovare a destinaţiilor turistice româneşti către piaţa Emiratelor Arabe Unite. Strategia ar urma să fie realizată în parteneriat cu Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică (FAPT) din România, Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) şi Ministerul Turismului. Propunerea a avut loc cu ocazia lansării zborului inaugural Bucureşti-Dubai, care marchează intrarea pe piaţa românească a companiei aeriene Fly Dubai. „Am propus organizarea în România a unui infotrip cu jurnalişti şi agenţi de turism, tour-operatori din Emiratele Arabe Unite, pentru a prezenta şi promova destinaţiile turistice româneşti. O altă propunere a vizat organizarea, de către Ministerul Turismului şi tour-operatorii români, a unui eveniment de prezentare a României turistice în Dubai”, a declarat preşedintele FAPT, totodată şi al ANAT şi al Asociaţiei Litoral, Corina Martin. Pentru atragerea unui număr cât mai mare de turişti din Emiratele Arabe Unite în România, preşedintele FAPT a precizat că se va încerca urgentarea procedurilor de obţinere a vizelor de intrare în România pentru cetăţenii statului respectiv. „În cadrul discuţiilor viitoare voi propune reprezentanţilor companiei aeriene Fly Dubai ca cea de-a 50-a rută aeriană a companiei să fie Constanţa - Dubai, o componentă de bază a strategiei de atragere pe litoralul românesc şi în Delta Dunării a turiştilor de pe piaţa ţărilor arabe”, a mai spus Corina Martin.