Numărul clienţilor Provident Financial România (PFR) va creşte cu aproximativ 170% până la finele anului 2013, la circa 500.000, de la peste 187.000 la 30 iunie, a declarat directorulul general al PFR, Russell Johnsen. Şeful PFR a anunţat că, începând de ieri, clienţii societăţii pot alege să primească şi să restituie prin transfer bancar împrumuturile noi. „Clienţii pot alege, dacă doresc, să primească şi să plătească împrumuturile prin transfer bancar sau prin intermediul reprezentanţilor noştri, care se vor deplasa la domiciliul acestora, contra cost. În cazul primei variante, costurile pentru clienţi sunt mai reduse”, a spus Johnsen. Clienţii care nu aleg serviciul la domiciliu primesc banii prin transfer bancar în maximum 10 zile de la semnarea contractului. Cei care aleg serviciul suplimentar de gestionare la domiciliu a creditului, furnizat contra cost, pot primi banii în 48 de ore la domiciliu, unde, ulterior, un reprezentant al PFR se va deplasa pentru încasarea ratelor. PFR este singura instituţie financiară locală care acordă persoanelor fizice, pe termen scurt, împrumuturi de valoare mică, până în 3.000 lei, fără giranţi, direct la domiciliul solicitanţilor sau prin transfer bancar.