Românii au mai multă încredere în agenţiile de turism

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Românii au mai multă încredere în agenţiile de turism

Justiție 03 Decembrie 2010 / 00:00 397 accesări

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) a derulat, pe parcursul anului 2010, mai multe programe menite să crească imaginea agenţiilor de turism. „În acest sens, au fost demarate campaniile „Alege agenţia de turism - Călătoreşte cu agenţiile membre ANAT!”, „Vacanţă în ţara mea”, am lansat prima campanie de promovare TV, s-au derulat primele târguri internaţionale de turism marca ANAT şi cele regionale şi s-a continuat Caravana ANAT, iniţiată în 2009”, a declarat preşedintele ANAT, Corina Martin. Ea a precizat că, mulţumită acestor campanii, publicul a înţeles importanţa consultanţei pe care o oferă agenţii de turism, ceea ce a determinat creşterea încrederii în agenţiile de turism în România, în primele 10 luni ale anului, cu aproximativ 10%. Această creştere s-a regăsit în special în turismul intern, mai mulţi români alegând agenţiile pentru turismul montan, rural sau de litoral. Dar şi pe extern sunt mai mulţi turişti care au preferat să meargă în Austria sau în Grecia prin intermediul agenţiilor de turism. În plus, din ce în ce mai multe agenţii au creat site-uri profesioniste, prin care se pot face rezervări şi la care apelează din ce în ce mai mulţi turişti. Sistemele de rezervări ale agenţiilor de turism oferă avantajul încrederii, avantajul unei persoane de contact care răspunde la telefon şi faptul că turistul poate să solicite şi consultanţă înainte de a efectua rezervarea.

Taguri articol


12