Românii cumpără de trei ori mai multe dulciuri în Luna Cadourilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Influența lui Moș Crăciun și Moș Nicolae

Românii cumpără de trei ori mai multe dulciuri în Luna Cadourilor

Lifestyle 18 Decembrie 2016 / 16:43 703 accesări

Luna Cadourilor este deosebit de fructuoasă pentru producătorii de dulciuri. Nu de alta, dar atât Moș Crăciun, cât și Moș Nicolae sunt mari cumpărători de asemenea produse, pe care le oferă copiilor cuminți și adulților responsabili. Potrivit unui studiu realizat de producătorul polonez de biscuiți, napolitane și crackers Dr. Gerard, vânzările de dulciuri se triplează în luna decembrie, perioada Crăciunului generând un consum de peste 7,4 milioane de kilograme de dulciuri în România. Date de piață furnizate de Retail Zoom arată că luna decembrie a anului trecut a adus vânzări de dulciuri de peste 43 de milioane de euro, respectiv 7,4 milioane de kilograme de produse. Din această cantitate, cea mai mare parte este constituită din biscuiți, ce reprezintă 24,3% din întregul volum. Napolitanele, în schimb, reprezintă 10% din volum, fiind, de asemenea, printre preferatele cumpărătorilor. Cele mai mari creșteri în vânzări, comparativ cu luna noiembrie, le reprezintă pralinele, figurinele de ciocolată și produsele de sezon (cum ar fi bomboanele de pom). Vânzarea acestor produse a înregistrat o creștere cuprinsă între 158% și 520% față de luna noiembrie. „În România, cele mai căutate arome pentru Sărbătorile de Iarnă sunt cele de măr copt, alături de combinația măr și scorțișoară. Aroma de cuișoare și citrice este de asemenea printre favorite”, a explicat directorul Dr. Gerard în România, Otilia Stanciu. Achiziționarea unor pachete cu gramaje scăzute, de la cele de tip „family” la cele de tip „on the go”, este o altă tendință care se manifestă activ în țara noastră. În România, peste 40% dintre consumatori preferă o gustare dulce între mese, napolitanele și biscuiții fiind principalele alegeri. În categoria gustărilor de peste zi, cel mai popular este biscuitele-sandwich ambalat în pachete pentru consum individual (între 30 și 50 g/pachet).



12