Românul investește-n ce-i spune netul

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Românul investește-n ce-i spune netul

Economie 02 Iulie 2017 / 16:30 244 accesări
44% dintre români se bazează pe impresiile altora atunci când aleg un produs financiar

44% dintre români se bazează pe impresiile altora atunci când aleg un produs financiar

Cei mai mulți dintre români se uită pe internet, probabil, pentru a se informa cu privire la realizarea unei investiții, 44% dintre ei bazându-se pe impresiile altora ca să testeze un anume produs financiar, spune CEO-ul Erste Asset Management, Dragoș Neacșu - „Nu știu dacă se pricep foarte bine să întrebe acolo unde trebuie. Întreabă, de regulă, personajul colectiv numit Tanti Aglaia. Cea mai mare parte dintre români se bazează nu pe experiențele personale, ci pe ale altora și pe relatările unor terți în care au încredere, fie că sunt membri ai familiei, fie că sunt colegi de muncă, de birou, de studii. Mai exact, în mediul urban, 43 - 44% dintre persoanele din grupa de vârstă 25 - 55 ani se bazează predominant, ca sursă de informație, pe impresiile altora“. În prezent, spune Neacșu, fondurile deschise de investiții din România, cele care oferă încontinuu posibilitatea de a intra și a investi, au un preț de intrare foarte mic, de la câteva zeci de lei până la o sută.



Ştiri recomandate

12