Romtelecom lansează un nou model de factură

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Romtelecom lansează un nou model de factură

Politică 28 August 2007 / 00:00 1051 accesări

Pînă la 15 septembrie, toţi clienţii operatorului de telecomunicaţii Romtelecom urmează să primească prin poştă noul model de factură lansat de această companie. Factura curentă a fost restructurată pentru a reflecta mai clar categoriile de servicii facturate, abonamentele acestora fiind regrupate în patru categorii: telefonie, Internet şi date, televiziune şi pachete de servicii, se arată într-un comunicat al companiei. Anexa explică modul de calcul al sumelor trecute pe prima pagină a facturii, detaliindu-se fiecare dintre rubrici. Documentul cuprinde şi perioadele exacte pentru care se percepe un anume abonament. Factura detaliată a fost, de asemenea, modificată, formatul incluzînd toate convorbirile efectuate de un client, dar şi tipurile de consum, convorbirile care beneficiază de discounturi fiind marcate. Taxa lunară este de 1 euro, fără TVA. Romtelecom, cel mai important operator local de telefonie fixă, a sesizat, cu cîteva zile înainte, Tribunalul Bucureşti, după ce mai mulţi clienţi s-au plîns că persoane necunoscute, care s-au prezentat drept angajaţi ai operatorului, au încercat să-i înşele, asigurîndu-i că pot intra în posesia unor premii dacă achiziţionează cartele reîncărcabile şi transmit codul acestora. „Romtelecom a depus sesizare la Parchetul de pe lîngă Tribunalul Bucureşti şi a cerut să fie cercetată folosirea frauduloasă a numelui companiei. Recomandăm persoanelor prejudiciate să formuleze o plîngere către organele de poliţie în vederea identificării şi tragerii la răspundere a persoanelor vinovate de această înşelăciune. Conform Codului Penal, infracţiunea de înşelăciune se pedepseşte cu închisoarea”, a declarat, ieri, directorul de Relaţii Publice al Romtelecom, Cristina Popescu. „Clienţii Romtelecom reclamă că au fost sunaţi şi anunţaţi că au cîştigat prin tragere la sorţi premii consistente în bani sau produse electrocasnice, oferite de companie ca parte a unei presupuse promoţii. Pentru a intra în posesia premiilor, celor sunaţi li se cerea să cumpere cartele GSM reîncărcabile şi să trimită codurile de reîncărcare la un număr de mobil sau într-un plic, la o adresă poştală”, a mai declarat ea. Potrivit reprezentanţilor Romtelecom, compania nu are în derulare nicio promoţie care să se desfăşoare în aceste condiţii. Promoţiile derulate de operatorul de telefonie pot fi verificate de orice client pe site-ul www.romtelecom.ro, în magazinele companiei sau la 930, numărul de relaţii cu clienţii care poate fi folosit gratuit din reţeaua operatorului.

Taguri articol


12