S-a dat startul celor mai lungi pauze publicitare

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

S-a dat startul celor mai lungi pauze publicitare

Monden 26 Iulie 2010 / 00:00 474 accesări

„Devoratorii” de publicitate din toate colţurile ţării, fie ei specialişti sau pasionaţi ai reclamelor de 30 de secunde care îmbină, în mod reuşit, arta cu persuasiunea mercantilă, sunt „răsfăţaţii” acestei veri. Organizatorii ediţiei 2010 a cunoscutului spectacol de imagine „Noaptea devoratorilor de publicitate” (NDP), Asociaţia Film România, în parteneriat cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului-Litoral Dobrogea, promit publicului o vară fierbinte, cu cele mai reuşite reclame de pe litoral. Prima „noapte” din cadrul show-ului de imagine al cărui producător general este Dan Chişu a adus, sâmbătă, la terasa Beach Bazar din Vama Veche, aproximativ 200 de participanţi, pasionaţi de... reclame. Proiecţiile de spoturi publicitare cu mesaj ecologic - pentru prima dată, NDP are o temă, Natural Advertisting - au suscitat comentarii, fiind primite cu aplauze. Din programul evenimentului, care a debutat cu un spectaculos foc de artificii, au mai făcut parte un moment de flamenco şi unul de folk.

Al doilea spectacol inclus în cadrul NDP va avea loc în staţiunea Eforie Nord, la Cinema Perla, în această joi, de la ora 22.00. În staţiunea Mamaia, cea mai lungă pauză... publicitară este programată pe 13 august, pe plaja Neptun TV Life Style. Programul este acelaşi pentru fiecare spectacol prezentat în staţiunile din litoral, publicul fiind invitat, de la ora 22.00, să petreacă o noapte specială, până în zori, în compania spoturilor publicitare. De la ora 22.30 va fi organizat un show pirotehnic, în program fiind incluse câte patru proiecţii de spoturi eco, de câte zece minute şi câte patru calupuri publicitare de aproximativ o oră. Acestor momente li se adaugă şi alte suprize speciale, cum ar fi mini-concertele folk, precum şi o tombolă constând într-un sejur pentru patru persoane, la munte sau în Delta Dunării, primii câştigători fiind deja desemnaţi duminică seară. La evenimentele organizate pe plajă, intrarea va fi gratuită, iar în teatrele de vară, preţul unui bilet va fi de 20 lei.

Show-ul de imagine, care a debutat pe 24 iulie, în Vama Veche, va continua, până pe 4 septembrie, în Mangalia (15 august), Eforie Sud (21 august), Eforie Nord (29 iulie), Năvodari, Costineşti, Neptun şi Jupiter. Proiectul este susţinut de Organizaţia Ecologistă Mare Nostrum, Centrul pentru Resurse Civice şi Gremlin Computers

Taguri articol


12