S-a dublat numărul magazinelor online din România!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Peste 15.000 de businessuri

S-a dublat numărul magazinelor online din România!

Economie 10 Iunie 2019 / 17:58 561 accesări
Companiile medii din retailul online .ro investesc lunar între 5.000 și 10.000 euro în campanii de marketing

Companiile medii din retailul online .ro investesc lunar între 5.000 și 10.000 euro în campanii de marketing

Numărul de magazine online a ajuns în România la aproximativ 15.000, în 2018, dublu faţă de anul precedent, când se înregistrau 7.000 astfel de afaceri, relevă o cercetare de specialitate, dată publicităţii luni. În acest context, specialiştii în marketing online menţionează că, în funcţie de volumul de investiţii în campanii de vânzări în mediul online, la nivelul întregii pieţe, cele mai active domenii sunt Electro - IT & C, Fashion & Beauty, Travel, Home & Deco, Cărţi, Cadouri & Flori, Auto & Moto. „Multe startup-uri încep prin a investi 1.000 euro/lună în Digital Marketing, iar scalarea se face pe baza rezultatelor obţinute şi a dezvoltării companiei. Companiile de nivel mediu au bugete de marketing online de 5.000 - 10.000 euro/lună. Business-urile mari investesc constant bugete mai mari de 10.000 euro/lună. O abordare des întâlnită în rândul magazinelor online este punerea la dispoziţie a unui "buget nelimitat", cu condiţia ca acesta să se încadreze în parametrii optimi ai unui KPI stabilit iniţial. Astfel, au fost luni în care s-a depăşit pragul de 100.000 euro investiţi în campanii de online marketing. Companiile ce ţintesc volume mari de vânzări investesc pe măsura aşteptărilor. Fără investiţii în promovare nu poţi menţine nivelul ridicat al vânzărilor“, spune George Răşchitor, director general si co-fondator al agenţiei de marketing online Sinaps, citat de agerpres.ro. În ceea ce priveşte preferinţele companiilor ce apelează la marketing online, campaniile Pay-Per-Click (PPC) sunt cele mai solicitate. De asemenea, referitor la distribuţia eforturilor, magazinele online nou lansate încearcă să atragă atenţia asupra lor, întrucât majoritatea cumpărătorilor români preferă magazinele cunoscute, ce vin cu avantaje, precum preţuri mici, termeni de livrare scurţi şi politici de retur bine puse la punct. În acest fel, retailerii mici încearcă să-şi promoveze ofertele, produsele, avantajele oferite de către aceştia. Conform studiului, la nivel de piaţă, retailul este sectorul din care vin cei mai mulţi clienţi pentru serviciile de marketing online, fapt ce influenţează puternic evoluţia pieţei locale. Numai anul trecut, numărul de magazine online a crescut spectaculos, de la 7.000 în 2017, la aproximativ 15.000.



Ştiri recomandate

12