Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Constanţa primeşte periodic şi reclamaţii care nu se pot soluţiona nefiind de competenţa instituţiei sau reclamaţii hazlii care, de asemenea, nu pot fi rezolvate de CJPC. În topul acestor reclamaţii se clasează sesizarea unei consumatoare din Cluj care a apelat numărul de telefon al CJPC Constanţa după ce numărul de telefon al unităţii din localitatea sa natală suna ocupat. Fata nu a putut explica de ce a ales tocmai CJPC Constanţa, însă s-a bucurat că a putut cineva să-i asculte păsul. „Eu sînt din Cluj şi vreau să vă spun că m-a lăsat baltă, s-a spart nunta şi nu mă mai vrea”, s-a plîns fata comisarului de serviciu. Tînăra a explicat că şi-a cumpărat o rochie de mireasă de la un magazin din Cluj şi logodnicul i-a încurcat socotelile. „Nu mă mai vrea, nu se mai face nunta”, repeta supărată fata. Ea reclamă că magazinul de la care a achiziţionat rochia nu vrea să-i restituie banii pe produs. „Mai avem şi astfel de reclamaţii. Nu putem să-i ajutăm cu nimic pe aceşti oameni. În acest caz, consumatoarea a fost consiliată şi i s-a menţionat că numai pe cale amiabilă poate fi ajutată de cei din Cluj”, a declarat comisarul şef al CJPC Constanţa, Bogdan Dima. Ultima sesizare hazlie care a sosit pe adresa fostului OPC făcea referire la cocoşul unui localnic care tulbura liniştea vecinilor încă de la primele ore ale dimineţii.