SeeColors, o aplicație care ajută oamenii cu discromatopsie (Color Vision Deficiency) să vadă lumea în culori, prin intermediul dispozitivelor Samsung, a obținut două premii în cadrul Cannes Lions 2016, cel mai important festival de creativitate din lume. Aplicația SeeColors poate detecta tipul și nivelul de percepție a culorilor, în urma unui test realizat pe smartphone și, ulterior, poate recalibra culorile ecranului TV. Datorită acestei soluții, noua gamă Samsung SUHD TV 2016 va asigura cea mai bună experiență vizuală, chiar și pentru cei afectați de discromatopsie (lipsa de percepţie a culorilor). Oamenii cu această condiție nu se pot bucura de viață într-un spectru complet de culori.
Samsung a fost premiat la Cannes Lions pentru Innovative Use of Technology, la categoria Digital Craft și Connected Mobile Technology, la categoria Mobile, în cadrul Cannes Lions 2016. Premiile consolidează poziția de lider a companiei, atât din punct de vedere al inovației produselor, cât și din punct de vedere al comunicării, creativitatea fiind o parte importantă a oricărui business. Cea mai nouă inovație Samsung va îmbunătăți calitatea vieții a milioane de oameni din întreaga lume care suferă de discromatopsie. O persoană cu un nivel normal de percepție a culorilor poate vedea milioane de nuanțe, pe când cei care prezintă această deficiență pot recunoaște doar câteva mii de culori. La nivel global, aproape 300 de milioane de oameni sunt afectați de discromatopsie, 8% dintre bărbați și aproximativ 0,5-1% dintre femei, procentele bazându-se pe un sondaj reprezentativ realizat în Europa și America de Nord.
Aplicația SeeColors a fost dezvoltată în parteneriat cu Colorlite, o invenție din Ungaria care folosește tehnologia pe baza rezultatelor unui studiu științific de 20 de ani și care este disponibilă, începând de acum, în premieră pe smartphone-uri și televizoare Samsung. Aplicația #SeeColors este disponibilă în acest moment în România, Ungaria, Bulgaria. ”Nu ne folosim doar de puterea tehnologiei, ci propulsăm potențialul oamenilor. Facem posibile visurile și pasiunile lor. Ne dedicăm îmbunătățirii calității vieții prin tehnologie și prin inovație. Pentru oamenii cu discromatopsie, faptul că văd culori similare cu cele din realitate poate fi similar cu șansa la o nouă viață”, a declarat Monika Törökné Nagy, director de marketing Samsung Europa de Sud-Est. #SeeColors este o inițiativă Launching People, campania globală a brandului Samsung lansată în anul 2013 pentru a susține oamenii să își atingă potențialul și să își realizeze visurile prin intermediul tehnologiei Samsung. Puteți urmări un scurt material video despre campania SeeColors aici:https://www.youtube.com/watch?v=2JVtiCoeZHs.
Compania Samsung Electronics Co., Ltd. produce televizoare, smartphone-uri, dispozitive purtabile, tablete, camere foto, electrocasnice digitale, imprimante, aparaturi medicale, sisteme de rețea, semiconductori și soluții LED. Launching People este o inițiativă globală a companiei Samsung Electronics, implementată pentru a ajuta utilizatorii să își descopere adevăratul potențial și să realizeze schimbări cu ajutorul tehnologiei Samsung. Inițiativa a început în anul 2013, iar SeeColors este parte din campania din 2016.