Şase ofertanţi în cursa Master Planului Portului Constanţa

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Şase ofertanţi în cursa Master Planului Portului Constanţa

Justiție 29 Iunie 2013 / 00:00 535 accesări

Portul Constanţa va avea un nou Master Plan, întrucât cel vechi este depăşit. La sediul Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (CNAPMC) a avut loc, zilele trecute, deschiderea ofertelor financiare şi tehnice pentru realizarea Master Planului Portului Constanţa. Aceasta este a doua etapă a procedurii de achiziţie prin licitaţie restrânsă pentru selectarea consultantului care va elabora Master Planul. Prima etapă a avut loc pe 28 noiembrie 2012, când au prezentat documentele de calificare opt candidaţi. Comisia de licitaţie a selectat candidaţii calificaţi, aceştia fiind invitaţi să participe la cea de-a doua etapă a procedurii. Au primit invitaţia şapte dintre cei opt candidaţi, dintre care şase au prezentat documentele de calificare. „Noul Master Plan va sta la baza strategiei de dezvoltare a Portului în perioada 2013 - 2040, precum şi a deciziilor privind planificarea optimă a investiţiilor, abordate într-o viziune globală, armonizată, a proiectelor şi zonelor sale de dezvoltare, astfel încât Portul să fie apt să deservească deopotrivă cerinţele naţionale, dar şi pe cele internaţionale, în condiţii de eficienţă şi în contextul competiţiei cu alte porturi”, spun reprezentanţii CNAPMC. Acest instrument are rolul de asista autorităţile (la nivel local şi regional) în procesul de planificare, în pregătirea şi revizuirea propriilor strategii şi planuri, contribuind astfel la asigurarea condiţiilor pentru realizarea unui sistem de transport naval eficient, durabil, flexibil şi sigur. Contractul pentru elaborarea Master Planului este evaluat la 2 milioane de euro, fără TVA şi este finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Transport. Consultantul tehnic selectat va trebui să analizeze situaţia existentă, să definească şi să evalueze planurile alternative şi să selecteze Master Planul oportun pentru Portul Constanţa, potrivit Caietului de Sarcini.

Vă prezentăm firmele participante şi valoarea ofertelor: Asocierea dintre Aecom Ingineria şi Aecom Ltd - 5.379.336 lei, fără TVA; Asocierea dintre Ernst&Young SRL şi Inros Lackner AG - 4.050.000 lei, fără TVA; Asocierea dintre Specialist Consulting SRL, Acquatecno SRL şi Progettisti Asociatti Tecnarc - 4.690.388,70 lei, fără TVA; Asocierea dintre Egis International şi Egis România - 3.620.000 lei, fără TVA; Asocierea MTBS BV, Witteveen şi Bos Raadgevende and Inginieurs BV - 5.831.305 lei, fără TVA; Halcrow România - 8.461.510 lei, fără TVA.



12