Satul de Vacanță, prins în strategia de promovare a stațiunii Mamaia

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Agenții economici, consultați de Asociația Litoral - Delta Dunării

Satul de Vacanță, prins în strategia de promovare a stațiunii Mamaia

Eveniment 09 Iunie 2015 / 00:00 2645 accesări

Satul de Vacanță s-a degradat tot mai mult în ultimii ani, fiind considerat de mulți constănțeni și turiști o pată pe imaginea stațiunii Mamaia. Cu toate acestea, turiștii continuă să ajungă anual în Satul de Vacanță, așa că, pentru a le oferi acestora o experiență plăcută, el trebuie primenit și promovat ca o alternativă, mai rustică, a distracției din Mamaia. În acest sens, președintele Asociației Litoral - Delta Dunării (ALDD), Corina Martin va avea joi, 11 iunie, o întâlnire publică cu agenții economici din Satul de Vacanță, care sunt invitați la o dezbatere în vederea stabilirii unui plan comun de acțiuni pentru promovarea acestei zone, din bugetul colectat de fonduri ce provin din taxa de promovare aplicată agenților economici care își desfășoară activitatea în stațiunea Mamaia - Sat de Vacanță. Martin a explicat, pentru ”Telegraf”, că își dorește să facă proiecte dedicate special Satului de Vacanță. ”Vrem să vedem și ei ce planuri au și ce își doresc. Noi ne-am gândit la realizarea unei broșuri care să fie disponibilă în toate hotelurile din Mamaia, unde să existe o prezentare clară a atracțiilor, a destinației Satul de Vacanță”, a spus Martin. Președintele ALDD a spus că pentru o bună promovare a acestei zone este nevoie de amenajarea spațiului și, în acest sens, a discutat cu primarul interimar, Decebal Făgădău, care a spus că plănuiește modernizarea Satului de Vacanță. ”Voi merge, înainte de întâlnire, în vizită în Sat, ca un turist, pentru că trebuie să ne gândim ce promovăm și cum putem face acest lucru. Dacă vom face un film de promovare, așa cum avem în Mamaia, trebuie să găsim acele locuri care să ne creeze o imagine pozitivă, nu să ne facem un deserviciu”, a adăugat Martin. Zona trebuie mai bine pusă în valoare, semnalizată și trebuie să arate mai bine, a continuat președintele ALDD.



12