Reprezentanții investitorilor și operatorilor din Satul de Vacanță au fost consultați pentru prima dată de către conducerea Asociației Litoral - Delta Dunării, care intenționează să atragă turiști și în această zonă mai puțin promovată în ultimii ani. În urma consultărilor de aproximativ 3 ore, în care investitorii și-au spus nemulțumirile ce țin de parcări, igienizare, pază, autorizarea comerțului ambulant, lipsa semnalizărilor și taxe, s-au stabilit și primele acțiuni de promovare a Satului de Vacanță. ”Am decis să facem o hartă și un pliant de promovare pentru Satul de Vacanță, care vor fi distribuite în toate hotelurile pentru informare și atragerea de turiști, să realizăm un film de promovare pentru și despre Satul de Vacanță și Luna Park și să atragem evenimente și în această zonă, nu doar în stațiunea Mamaia”, a precizat președintele Asociației Litoral - Delta Dunării, Corina Martin. Campania de promovare se va adresa în mod special familiilor cu copii, care sunt amatori de distracțiile oferite de Satul de Vacanță. ”Le-am propus să se organizeze într-o Asociație patronală a investitorilor din Satul de Vacanță, pentru ca dezbaterile și reprezentarea lor să se poată face organizat și oficial. I-am invitat să desemneze un reprezentant în Comisia de Monitorizare a Taxei de Promovare, care se întrunește lunar și decide modul de folosire a acestui buget. Până săptămâna viitoare, când le-am propus următoarea întâlnire, i-am invitat să decidă ce este reprezentativ pentru Satul de Vacanță și ce imagine și mesaj ne propunem, deci, să promovăm”, a completat Martin.