Scandalul în turismul românesc continuă! În replica solicitărilor de dizolvare a Asociației Litoral - Delta Dunării (ALDD) venite din partea Asociației Patronale Mamaia și a Asociației de Turism Sud Litoral (ATSL), Asociația Patronatului în Turismul din Delta Dunării (APTDD) a transmis un comunicat. ”Respingem cu fermitate și indignare o propunere de dizolvare a ALDD, cea mai puternică asociație de promovare a turismului din România, cea care constituie modelul preluat spre organizare și de alte asociații de promovare județene din România (Prahova, Timiș, Gorj, București etc.) și cea care deține președinția, de 8 ani și pentru următorii 4 ani, în Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT)”, susțin reprezentanții APTDD. Aceștia spun că nu au găsit nicio informație cu privire la activitatea ATSL. ”Toate deciziile privind activitatea ALDD se iau în Adunarea Generală și Consiliul Director - organele de conducere ale ALDD, conform statutului. În consecință, nicio altă persoană fizică sau entitate nu poate impune decizii către noi, membrii ALDD, dacă nu este membru și dacă propunerea respectivă nu este supusă dezbaterii și aprobată de către organele de conducere ale ALDD”, se arată în document. Eforturile și rezultatele din palmaresul ALDD sunt incontestabile și cunoscute și recunoscute nu doar la nivelul turismului național, ci chiar internațional, prin parteneriatele oficiale cu numeroase organizații de turism, companii aeriene, evenimente organizate, susțin reprezentanții APTDD. ”Asociația participă constant în activitatea Consiliului Director al ALDD și la Adunările Generale ale ALDD, se implică activ și direct în luarea deciziilor, alături de toți ceilalți membri ai ALDD, și ne-am asumat și ne asumăm în continuare implicarea alături de președintele ALDD, Corina Martin, pentru dezvoltarea și promovarea turismului în Delta Dunării, în strategie integrată cu promovarea litoralului românesc. Noi suntem cei care au inițiat și propus Corinei Martin deplasarea la Moscova în campania de promovare în care litoralul românesc, Delta Dunării și toate destinațiile românești au fost prezentate și promovate”, se arată în comunicat.