Scumpirea produselor, soluţia negativă pentru creşterea afacerilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Scumpirea produselor, soluţia negativă pentru creşterea afacerilor

Economie 24 Mai 2008 / 00:00 481 accesări

Companiile din România mizează pe creşterea cifrei de afaceri pe baza scumpirii produselor pe care le comercializează, ceea ce va crea presiuni inflaţioniste, a declarat preşedintele Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România (AOAR), Florin Pogonaru. \"Mediul de afaceri este optimist, potrivit sondajelor, iar asta este vestea bună, dar fiecare vede creşterea cifrei de afaceri pe majorările de preţuri pe care le va face, iar asta este vestea proastă. Mediul de afaceri are aşteptări inflaţioniste\", a spus Pogonaru. Potrivit acestuia, investitorii străini vin încă în România pentru că au percepţia că aici activele şi forţa de muncă sînt ieftine, dar nu pentru mult timp. Referindu-se la modul de funcţionare a administraţiei publice centrale, preşedintele AOAR a subliniat că, în acest sector, angajările s-au făcut, în mare măsură, fără a fi respectate criterii de competenţă: “Este una dintre cele mai mari rele care se vede în creşterea de salarii şi absorbţia mică a fondurilor europene. S-au făcut angajări fără niciun fel de standarde, fără meritocraţie\", a adăugat Pogonaru.



12