Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) lansează joi un nou program: ”Alege Oaia!”, pentru promovarea și încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie în rândul românilor pe tot parcursul anului, a anunțat MADR. Campania de informare și promovare „Alege Oaia!“ se va desfășura la nivel național pe o durată de trei luni. ”MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie și preparatele din carne de oaie. De asemenea, s-au alăturat campaniei și reprezentanți din cadrul Ministerului Turismului, Ministerului Sănătății și Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, care au format un grup de lucru sub coordonarea Direcției Generale de Politici în Industrie Alimentară, în cadrul căruia s-au stabilit obiectivele ce trebuie atinse”, precizează MADR. Prin această campanie se urmărește valorificarea producțiilor agroalimentare provenite de la specia ovine, creșterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forței de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii și a produselor din carne de oaie, dar și păstrarea tradițiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane. Campania se va desfășura la nivel național pe o durată de trei luni și are ca principal scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie pe tot parcursul anului. Mai multe informații despre campania ”Alege Oaia!” pot fi găsite pe pagina de Facebook special creată, dar și în cadrul caravanei care va fi prezentă în mai multe locații: în Piața Obor în 4 și 5 noiembrie și în cadrul Târgului de Turism al României în zilele de 18 și 19 noiembrie. Programul ulterior al caravanei va putea fi găsit pe pagina de promovare a campaniei.