Dacă ești nemulțumit sau, din diverse motive, vrei să schimbi modul în care se desfășoară activitățile comerciale, trebuie să știi că ai posibilitatea să propui regulile după care se desfășoară activitățile comerciale și după care funcționează piețele constănțene. Primăria Constanța a lansat, în dezbatere publică, proiectul de hotărâre de Consiliu Local privitor la anumite modificări ce vor fi aduse regulamentului care se aplică activităților de piață. Documentul cuprinde toate regulile pe care trebuie să le respecte toți cei care au afaceri în turism, comerț și servicii, fie că vorbim despre magazine de cartier, terase celebre sau complexuri hoteliere de cinci stele. Documentul poate fi studiat pe îndelete la sediul Primăriei Constanţa din bulevardul Tomis nr. 51, pe site-ul www.primaria-constanta.ro, la secțiunea „De interes public - Transparenţă Decizională pe Legea 52/2003 - Informare și consultare publică”, și pe pagina de Facebook: www.facebook.com/PrimariaConstanta. Puteți trimite sugestii și propuneri de îmbunătățire a proiectului de hotărâre prin poştă, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa din bd. Tomis nr. 51, camera 129, sau prin e-mail, la adresa agenti.economici@primaria-constanta.ro. Materialele transmise trebuie să poarte menţiunea „Recomandare la Proiectul de hotărâre pentru modificarea și completarea Regulamentului privind organizarea şi desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanţa, aprobat prin HCL nr.371/2016”. Informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon 0241/488.192, persoană de contact Carmen Popa.