Secretariat tehnic pentru Situaţii de Urgenţă

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Prefectura

Secretariat tehnic pentru Situaţii de Urgenţă

Administrație 15 Martie 2010 / 00:00 478 accesări

Pentru asigurarea operativităţii şi rigurozităţii în organizarea, pregătirea şi desfăşurarea şedinţelor ordinare şi extraordinare ale Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă, Prefectura Constanţa a avizat procedura privind activitatea Secretariatului Tehnic Permanent, care stabileşte un set unitar de reguli prin care se reglementează această activitate. „În cazul unor stări potenţial generatoare de situaţii de urgenţă sau a unor situaţii de urgenţă se impune ca toţi factorii cu responsabilităţi în acest domeniu să acţioneze prompt şi profesionist, astfel încât eventualele riscuri să fie minimalizate şi prevenite în timp record, iar deciziile care se iau să fie asumate de către toţi membrii Comitetului Judeţean. Experienţa a demonstrat că au fost cazuri în care nu a existat o sincronizare perfectă a acţiunilor în gestionarea situaţiilor critice. Procedura elaborată reprezintă un reper concret pentru managementul situaţiilor de urgenţă şi stabileşte în mod clar atribuţiile Secretariatului Tehnic Permanent, astfel încât să nu mai existe necorelări în acţiunile membrilor CJSU”, se arată într-un comunicat al Prefecturii transmis ieri.

Taguri articol


12