De ieri, oamenii legii din comuna Lumina au, în sfârşit, un sediu de Poliţie. Asta după mulţi ani în care au lucrat într-un sediu pentru care plăteau chirie. Nu exista un spaţiu care să poată fi folosit în acest sens şi care să aparţină administraţiei locale. Aşa se face că primarul Dumitru Chiru a hotărât, în urmă cu un an, ca una dintre clădirile de lângă fosta unitate militară din localitate să fie amenajată ca sediu al Poliţiei. Astfel, ieri a fost tăiată panglica inaugurală a unui sediu care acum are o sală de aşteptare, trei birouri de lucru, o sală de recunoaştere cum vezi numai în filme şi alte câteva birouri administrative. De acum, poliţiştii îşi vor putea face treaba fără scuza că nu au unde să ancheteze cazurile ce se ivesc. „Să fie cât mai puţine“, au spus atât primarul, cât şi poliţiştii. „Aveam nevoie de sediu pentru Poliţie pentru că, în ultimii ani, numărul locuitorilor a ajuns la 12.000, iar numărul poliţiştilor s-a triplat. Avem 15 poliţişti atât de la structura locală, cât şi de la cea naţională şi în sediul pe care îl foloseau nu mai încăpeau fizic. Era o urgenţă să rezolv această problemă“, a declarat primarul comunei Lumina. Chiru a precizat că pentru reabilitarea clădirii au fost nevoie de 300 mii de lei, bani care au provenit atât din bugetul local, cât şi din partea Consiliului Judeţean Constanţa. O foarfecă pentru tăierea panglicii inaugurale a folosit şi vicepreşedintele CJC Cristinel Dragomir. „Era nevoie de un sediu pentru că în fiecare localitate trebuie să existe câte un sediu de Primărie, Poliţie şi biserică. Aici nu era Poliţie şi era nevoie, mai ales în condiţiile în care comuna Lumina se extinde tot mai mult în ultimii ani“, a declarat Cristinel Dragomir. La inaugurare au luat parte şi reprezentanţi din conducerea Inspectoratului Judeţean de Poliţie.