Şeful ANPC habar nu are ce înseamnă TVA

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Şi-a demonstrat măsura incompetenţei la Constanţa

Şeful ANPC habar nu are ce înseamnă TVA

Eveniment 02 Iulie 2010 / 00:00 1222 accesări

Şeful Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Constantin Cerbulescu, prezent, ieri, la Constanţa, a demonstrat cu prisosinţă faptul că a fost numit pe criterii politice la şefia instituţiei. Întrebat dacă agenţii economici au voie să aplice noul TVA, de 24%, la produsele din stocurile vechi, şeful ANPC a răspuns hotărât că “Nu!”. Imediat, a fost contrazis de un inspector al Protecţiei Consumatorilor de la Constanţa, inspector care a demonstrat că îşi merită salariul pe care îl primeşte. El i-a explicat şefului că agenţii economici au libera alegere în ceea ce priveşte stabilirea preţurilor. După ce a trecut cu uşurinţă peste acest incident, în care şi-a demonstrat cunoştinţele… paralele cu domeniul şi instituţia pe care o conduce la nivel naţional, Cerbulescu a continuat să facă ceea ce ştie el: “Vom face, vom drege, ANPC trebuie să protejeze cu adevărat consumatorul… bla, bla”. S-a dovedit atât de plictisitor încât unii inspectori de control, prezenţi în sala arhiplină, au preferat să poarte discuţii pe mess, să se uite pe unele site-uri sau să se amuze pe seama ultimelor bancuri despre şeful statului, Traian Băsescu. (!?) Discursul preşedintelui ANPC a fost întrerupt de către ziarişti, care aşteptau de la şeful ANPC discuţii concrete în ceea ce priveşte protecţia consumatorului.

ACELAŞI DISCURS CA ACUM DOUĂ SĂPTĂMÂNI. După ce şeful ANPC a participat la deschiderea Comandamentului Litoral şi la depunerea jurământului reprezentanţilor Protecţiei Consumatorilor din Tulcea şi Constanţa, a fost invitat să ia parte şi la o întâlnire la Prefectură, ocazie cu care oficialul a reluat exact acelaşi discurs ţinut la vizita făcută pe litoral în urmă cu două săptămâni. Şeful ANPC nu a făcut altceva decât să expună din nou prevederile Ordonanţei de Urgenţă 50/2010, prevederi care au fost făcute cunoscute într-o serie de articole de presă.



12