Compania Good.bee, formată printr-un parteneriat între Fundaţia Erste şi grupul Erste, a anunţat, ieri, că serviciul „tranzacţii mobile”, care permite accesul la serviciile bancare prin intermediul telefonului mobil, are peste 10.000 de clienţi.
Good.bee a lansat, la finele lunii martie, în România, serviciul „tranzacţii mobile”, şi a anunţat cu acea ocazie că intenţionează să aibă până la finele anului peste 100.000 de clienţi. „Vânzarile au evoluat semnificativ în ultimele trei luni, deşi în primele luni de la lansare trendul de creştere a fost destul de lent”, se arată într-un comunicat al companiei. Orice utilizator al serviciului primeşte la achiziţionarea pachetului de start, pe lângă serviciul de operaţiuni bancare prin telefonul mobil, un cont curent la BCR şi un card de debit cu cip Visa Electron. „În ceea ce priveşte serviciul de tranzacţionare mobilă, cea mai folosită tranzacţie este transferul de bani pe baza numărului de telefon mobil, între utilizatorii good.bee. Această operaţiune este utilizată frecvent pentru transferuri între părinţi şi copiii aflaţi la distanţă, între prieteni sau rude datorită faptului că transferul de bani se realizează instant, extrem de simplu, la orice oră din zi şi din noapte. Valoarea medie a unui transfer good.bee este de aproximativ 100 de lei”, se precizează în comunicat. De asemenea, în categoria operaţiunilor mobile des întâlnite prin intermediul serviciului se înscriu şi interogarea de sold şi reîncărcarea cartelelor de telefonie mobilă, posibilă atât pentru propriul număr de telefon, cât şi pentru orice alt număr în reţelele partenere. Serviciul \"tranzacţii mobile\" este operaţional 24 de ore din 24, iar 40% din totalul tranzacţiilor mobile se realizează seara, după ora 20.00 şi în weekend.