Servicii mai bune în Turism

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Cursuri de perfecţionare pentru angajaţi

Servicii mai bune în Turism

Social 19 Februarie 2013 / 00:00 417 accesări

Nu de puţine ori, industria hotelieră din România a avut de suferit din cauza lipsei personalului calificat, capabil să ofere turiştilor servicii de calitate. Pentru a remedia această problemă şi a veni în sprijinul agenţilor economici din acest sector, reprezentanţii Fundaţiei „Ing. Niculae Nejloveanu - Maestru în arta culinară” din Constanţa au lansat, în urmă cu aproape un an, proiectul „Vreau să fiu cel mai bun”, derulat în parteneriat cu SC Compania pentru Investiţii în Turism SRL din Bucureşti. În cadrul acestuia, ieri, a avut loc festivitatea de deschidere a cursurilor de calificare pentru cea de-a doua serie de cursanţi. „În total, în acest proiect sunt formate 170 de persoane: 85 de cursanţi în prima serie şi 85 în cea de-a doua. Prima serie a început cursurile pe 19 martie 2012, ultimii cursanţi absolvind în noiembrie 2012 (în funcţie de specializare, cursurile durează între una şi nouă luni)”, a declarat preşedintele fundaţiei constănţene, ing. Niculae Nejloveanu. În cadrul proiectului sunt organizate cursuri de calificare pentru bucătar (curs nivel 2 cu o durată de 6 luni), ospătar (curs nivel 2 - 6 luni), cameristă hotel (curs nivel 1 - 3 luni), tehnician în hotelărie (curs nivel 3 - 9 luni) şi agent de turism-ghid (curs nivel 3 - 9 luni). S-au putut înscrie numai persoanele care sunt deja angajate şi doreau să se califice la un nivel mai ridicat decât cel pe care îl aveau deja. „Este un proiect pentru creşterea nivelului de pregătire a personalului din industria hotelieră, de aceea ne-am adresat constănţenilor care muncesc deja în acest domeniu şi doresc să se perfecţioneze”, a mai spus ing. Niculae Nejloveanu.

Taguri articol


12